Jídelníček - červen

21. september 2014 at 8:35 | Perrie
Ahoj :) Omlouvám se, že jsem se od návratu z dovolené neozvala. Nebyla chuť a nálada přispívat na blog. Vlastně ani dál v blogu momentálně pokračovat nemohu. Musím se snažit myslet i na něco jiného než pouze na jídlo..Konečně jsem dostala OPRAVDU rozum a snažím se přibrat těch 6 kg, které mi chybí do ideální váhy.


Rozhodla jsem se zveřejnit jídelníček z června. Přiznám se, že jsem si ho vymyslela, ale skladbou i množstvím bude odpovídat. Pořád jsem jedla to stejné a stejné množství - abych náhodou nepřibrala, že jo. Pokud si přečtení uvědomíte, že jíte jako já, vyhledejte pomoc, a nebo PŘIDEJTE. Opravdu to není dostatek jídla pro 16 letou holku, ale tak pro 5 leté dítě! Nechtějte zajít zbytečně daleko, je to potom jenom těžší.



ČERVEN
Byl to extrém. Začala jsem jíst opravdu hodně málo a tenhle měsíc mi váha klesla až o 4 kg! Přestala jsem mít nad jídlem kontrolu a vyčítala si cokoliv navíc..Začala si vážit potraviny. Sladké jsem si dovolovala pouze jednou za 3 dny (a to i třeba čtvereček čokolády), na dopolední svačinu jíst jenom ovoce,po celý den hlavně hodně zeleniny, buzení v noci, protože jsem měla hlad (což mi došlo až zpětně), neustálé bolení nohou..přemýšlení jenom o jídle, ani za nic víc než 5 jídel denně!, dokonce jsem přestala jíst i banány, protože byly hodně kalorické. Pečivo pouze fitness chleby - nic jiného!, velké změny nálad, nevycházení s rodiči.. Mohla bych pokračovat a pokračovat. Až při psaní článku mi dochází, co všechno semnou anorexie udělala. A taky jak málo jsem jedla. Nevím, jestli se mi tak zmenšil žaludek a nebo jsem ten pocit jednoduše potlačovala.. ale necítila jsem hlad. Aspoň, že jsem byla natolik rozumná, že jsem své vyhladovělé tělo nezatěžovala cvičením..
Jídelníčky jsem si samozřejmě psala a zpětně se děsila, kolik jsem toho snědla. Asi před týdnem jsem je našla, roztrhala a vyhodila. Je to část života, ke které se nechci nikdy vracet.

Snídaně: 30 g ovesných vloček (půl mléka, půl vody), ovoce, skořice (ale jen trochu, 1g má 21 kj, Petro!)
Svačina: 100 g jablka (Pamatuji si, jak jsem stála nad váhou a vážila si to. Zděsila jsem se, že bych měla sníst 105 g.. tak jsem kousek uřezala. A rači víc než mín.)
Oběd: Začala jsem si ve škole vybírat obědy, na které půjdu a na které ne. Dříve jsem to neřešila. Když už jsem šla, místo 3 kopečků rýže jsem snědla pouze 2, maso většinou celé. Hlavně nesníst celou porci. Musíš jíst mín než ostatní, ne stejně!
Svačina: 2 chlebíčky racio, 1-2 plátky šunky (pouze 90% masa), zelenina
Večeře: Dříve jsem večeřela půlku bílého jogurtu s ovocem. Pak jsem si "přidala" a jedla jsem polovinu fitness chlebu třeba se šunkou - hlavně bez másla a žervé, tam jsou tuky, Petro!!, nebo jsem si udělala vajíčko (ano, pouze jedno..) a k tomu zelenina. Někdy ještě chlebíček racio.

Myslela jsem si, jak jím zdravě. Že je to dostatek jídla. Teď, jak píši tento článek si říkám, jak jsem proboha mohla být TAK PITOMÁ?! Až dnes jsem si pořádně uvědomila, kolik jsem toho vlastně snědla nesnědla. Snad tento článek někomu pomůže a otevře mu oči. Není to pro mě vůbec jednoduché o tom takhle veřejně psát, ale pokud bych tím měla někomu pomoct ráda se o své zážitky podělím.

Ukázka některých jídel:


 


Comments

1 Luci Luci | Email | Web | 21. september 2014 at 10:14 | React

vypadá to děsivě... už jenom když si to čtu z toho mám hlad... moje nejlepší kamarádka teď začíná hubnout, upřímně... mám trochu obavy ať to nedopadne jak u tebe, ale ona mi říká, že si to bude hlídat.... věřím jí... jsem ráda, že sis uvědomila, že potřebuješ víc jíst a snažíš se přibrat :) držím palce, ať se ti to povede!!! :))

2 Andie Andie | Web | 21. september 2014 at 20:56 | React

je dobře, že sis uvědomila, že je něco špatně, a přibíráš .. držím palce ať to jde a určitě se pak na blog vrasť, chyběla bys nám tu! :)

3 Betty Betty | Email | Web | 23. september 2014 at 7:04 | React

Takto som na tom bola asi pred rokom. Teda, pred rokom je dosť vymedzená doba, ono to z časti trvá stále. Presne, najhoršie na tom je, že si to ani neuvedomíš. Ja som skončila pri 47 kg na 167 cm. Teraz mám 50 kg, som zdravá a som spokojná, aj keď viem, že to stále nie je dostatočná váha, no neviem, nie som na tom tak, že by som chcela pribrať, jem dosť a som zdravá. Držím ti palce, hlavne ked si to uvedomíš, to je prvé. Nenechaj to zničiť ti život :)

4 Lucíík Lucíík | Web | 23. september 2014 at 23:00 | React

Ty "polystyreny" jsem neměla ani nepamatuji. Dostala jsem na ně neskutečnou chuť. Zítra si je zajdu koupit. :-)

5 Terka Terka | 25. september 2014 at 17:08 | React

Já se díky tobě polepším je mi 12 a začala jsem  tím že chci zhubnout začala jsem v každém jídle počítat kalorie furt to dělám mamka si toho všimla a začala říkat že půjde se mnou k psycholožce . Protože si vyčítam když si dám jeden mufin říkám si že to neesmím a že další den za trest uberu nějáké jídlo. Díky tomuhle článku se pokusím toho nechat.

6 Terísek Terísek | Web | 25. october 2014 at 10:47 | React

prid na můj blog

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement